به گزارش ایرنا، با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری گام دوم دانشکده عمران دانشگاه سمنان در زمینی به مساحت یک هزار و 510 متر مربع و زیر بنای یک هزار و 820 متر مربع در سه طبقه افتتاح شد.
مسعود نصیری زرندی، رئیس دانشگاه سمنان در گفت وگو با ایرنا افزود: این طرح با هدف افزایش فضاهای آموزشی و تامین سرانه مورد نیاز با 29 میلیارد و 286 میلیون ریال اعتبار ملی و استانی ساخته شده است .
دانشگاه سمنان از نظر علمی و پژوهشی رتبه سیزدهم کشور را دارد، حدود 12 هزار دانشجو شامل پنج هزار دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی، هفت هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و بقیه در مقطع کاردانی در دانشگاه سمنان تحصیل می‌کنند.
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور شرکت در نشست شورای اداری و افتتاح همزمان طرح های حوزه فناوری اطلاعات، کلنگ زنی هنرستان فنی و حرفه ای پسران و تقاطع غیرهم سطح امام حسن (ع) سمنان، حضور در همایش نخبگان استان، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از نمایشگاه توانمندی های استان به سمنان سفر کرده است.
در دهه فجر امسال 669 طرح با چهار هزار و 180‌میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح و همچنین عملیات اجرایی 98 طرح به ارزش سه هزار و 660 میلیارد ریال آغاز می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.