به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه این هشت طرح که برای اجرای آن 304 میلیارد و 165 میلیون ریال هزینه شده است به صورت همزمان، با حضور علیرضا آشناگر استاندار و احمد همتی نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بهره برداری کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان درباهر این طرح ها در گفت وگو با ایرنا گفت: توسعه پهنای باند دسترسی دیتا اپراتورها در شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان، توسعه ظرفیت شبکه انتقال مراکز و ایستگاه های دامغان- گرمسار- میامی و معلمان- سمنان- شاهرود- طرود از جمله طرح های افتتاح همزمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن همایش های اداره کل امور مالیاتی استان است.
سید مسعود میررضایی خاطرنشان کرد: توسعه و تکمیل زیرساخت برق در شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان، با یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار و فیبر نوری مسیر میامی -داورزن به طول 116 کیلومتر و با اعتبار 69 میلیارد ریال در ششمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تصریح کرد: توسعه فیبر نوری مسیر شاهرود- گرگان به طول 62 کیلومتر با اعتبار 37 میلیارد ریال و فیبر نوری مسیر طرود- معلمان به طول 50 کیلومتر با اعتبار 30 میلیارد ریال در این آیین به صورت همزمان بهره برداری شد.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر سه شنبه وارد استان سمنان شد و امروز ضمن افتتاح طرح های این حوزه، حضور در نشست شورای اداری، کلنگ زنی هنرستان فنی و حرفه ای پسران و تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسن(ع)، حضور در همایش نخبگان و افتتاح گام دوم دانشکده عمران دانشگاه سمنان را در برنامه دارد.
به گزارش ایرنا، شهرها، جاده های اصلی و ریلی استان سمنان دارای پوشش 100 درصدی و جاده های فرعی نیز دارای پوشش80 درصدی تلفن همراه هستند.
370 هزار مشترک تلفن ثابت، و 117 سایت پوشش اینترنت پرسرعت در استان سمنان وجود دارد و بیش از 90 دفتر آی. سی. تی در مناطق روستایی ارایه خدمات می کنند و اکنون یک میلیون و 200 هزار مشترک تلفن همراه در این استان وجود دارد.
111 طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه های مختلف مانند صنعت، کشاورزی، بهداشت و آب و فاضلاب در ششمین روز از دهه فجر در شهرستان سمنان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.