ابوالفضل حسن بیکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استقلال و قدرت ایران در بسیاری از زمینه ها سبب شد که دنیا کشور ما را در سطح بین المللی به عنوان یک قدرت جهانی بشناسد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز دنیا در همه آمارها اذعان دارد که ایران قدرت اول منطقه است و می تواند نقش اصلی و بزرگی را در سطح بین المللی ایفا کند.
حسن بیکی تصریح کرد: افکار عمومی مردم جهان، مردم ایران را ستایش می کنند و امروز امید ملت ها به کشور ایران است و بسیاری از کشورهای جهان دولت و ملت ایران را الگوی خود قرار دادند.
وی گفت: بسیاری از کشورهای دنیا زیر سلطه ابرقدرت ها قرار داشته و به آنها نیازمندند به گونه ای که اگر حمایت ابرقدرت ها را نداشته باشند نمی توانند کشور خود را اداره کنند.
وی افزود: ایران برخلاف بسیاری از کشورهای دنیا تحت هیچ شرایطی زیر سلطه ابر قدرتی نبوده است و در سطح بین المللی به صورت مستقل شناخته می شود.
حسن بیکی ایران را تنها کشوری دانست که مستحکم و قدرتمندانه دربرابر زور گویی آمریکا ایستادگی می کند و گفت: کشور ایران تحت هیچ شرایطی در برابر زیاده خواهی های ترامپ کوتاه نمی آید و دنیا شاهد است که هیبت آمریکا امروز توسط ایران شکسته شده است.
وی ادامه داد: استقلال ایران و 40 سال شکوه و عظمت انقلاب اسلامی می تواند تجربه ای برای دیگر ملت ها باشد تا روی پای خود بایستند.

** امام راحل عزت را به کشور بازگرداند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با مدیریت و اقتدار خود به کمک ملت توانست جمهوری اسلامی را در کشور ایران پایه گذاری و دست آمریکا و غرب را از دخالت در کشور کوتاه کند.
حسن بیکی تصریح کرد: پیروی از دین اسلام، رهبری امام(ره) و حضور همه جانبه مردم، سه عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی افزود: وجود این سه عنصر، موجب استحکام، ماندگاری و اقتدار جمهوری اسلامی شد.
به گفته حسن بیکی، انقلاب اسلامی ایران بر پایه اعتقادات و پیروی از دین مبین اسلام شکل گرفت و امام راحل نیز با توان مضاعف خود، توانست بر تمام توطئه های استکبار جهانی بر بلوک شرق و غرب پیروز شود.
وی به حضور همیشگی و آگاهانه مردم در صحنه های انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز چهل سال از ظهور انقلاب و حضور ملت در صحنه می گذرد و به برکت انقلاب، کشور ما روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است.
وی افزود: کشور ایران قبل از انقلاب از لحاظ پیشرفت و توسعه یافتگی جزو 100 کشور آخر دنیا بود و تنها ظرفیت موجود در کشور ما نفت بود که آن هم زیر سلطه آمریکا بودیم.
حسن بیکی به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: امروز از لحاظ دفاعی جزو چهار کشور بزرگ دنیا و در بعد اقتصادی، کشاورزی، پزشکی، علم نانو، صنایع موشکی، هسته ای و تولید علم و ثروت در سطح چهار تا 15 کشور برتر جهان هستیم.
وی به تولیدات شیلات اشاره کرد و گفت: تولید شیلات در زمان قبل از پیروزی انقلاب 16 هزار تُن بود که امروز این آمار به یک میلیون و 500 هزار تُن رسیده است.
حسن بیکی ادامه داد: کشور ایران در بخش کشاورزی خودکفا است و سالانه بیش از 122 میلیون تُن تولید دارد که کشاورزان ایرانی سالانه بالغ بر 80 میلیارد دلار تولید ثروت دارند.
وی افزود: امروز کشور ایران در بخش تولید نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه کشوری مستقل است و برای استخراج و فرآوری به هیچ کشوری نیازمند نیست.
حسن بیکی اظهار داشت: کشور ایران در بعد امنیتی توانسته است با اقتدار، امنیت کشور خود را حفظ کرده و در کشورهای جبهه مقاومت نیز کمک کند.
به گفته حسن بیکی، ایران در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و بنیه دفاعی جزو کشورهای اول دنیا و در زمینه احداث سد جزو پنج کشور دنیاست که این امر بیانگر استقلال و توان جوانان ایران است.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه تر از همیشه با حضور ملت همیشه در صحنه برگزار می شود تا عزت و اقتدار ایران سبب کوری چشم استکبار جهانی باشد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.