به گزارش ایرنا، با حضور فرماندار و مسوولان شهرستان دامغان، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های اقتصادی این شهرستان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، افتتاح شد.
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان دامغان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا، گفت: 105 غرفه در این نمایشگاه شامل واحدهای صنعتی، معدنی، تجاری و دستاوردهای دستگاه های دولتی و خصوصی این شهرستان برپا شده است.
علی سلاحی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی واحدهای اقتصادی شهرستان و بیان توانمندی های دامغان به مردم برگزار شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه تعداد 36 غرفه صنعت و معدن، 37 غرفه دستگاه های دولتی و بقیه غرفه ها مربوط به واحدهای خصوصی است.
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان دامغان گفت: عرضه اجناس در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 40 درصدی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
**توسعه دامغان در این نمایشگاه مشهود است
فرماندار دامغان در حاشیه بازدید از نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: ایجاد این نمایشگاه با هدف بیان توسعه و پیشرفت صنعت در شهر به مردم همراه است.
علی اصغر مجد تصریح کرد: حضور عموم مردم در این نمایشگاه، می تواند گام مهمی در بیان دستاوردهای 40 ساله انقلاب باشد، امید است اینگونه حرکت ها در شهرستان تداوم بیشتری داشته باشد تا مردم از نزدیک شاهد رشد صنایع و معادن شهرستان باشند.
فرماندار دامغان گفت: حمایت از تولید کنندگان داخلی می تواند گامی مهم در جهت ایجاد فرصت های شغلی، توسعه اقتصادی و آبادانی این شهرستان شود.
به گزارش ایرنا، در ایام دهه فجر امسال تعداد 211 طرح با صرف 360 میلیارد و 406 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی در شهرستان دامغان افتتاح و آغاز می شود.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.