فرماندار شاهرود در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه افتتاح 19 طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی سهم بخش مرکزی شاهرود در دهه فجر امسال است، افزود: برای اجرای آن ها بیش از 320 میلیارد ریال هزینه شده است.
محمد کرم محمدی اضافه کرد: در این دهه عملیات اجرایی 6 طرح عمرانی نیز با اعتبار 354 میلیارد ریال در بخش مرکزی شاهرود آغاز می شود.
وی به برنامه های امروز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: احداث بوستان ' گلریز' با مساحت یکهزار متر مربع و اعتبار یک میلیارد ریال و نیز نصب 36 پایه چراغ با اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون ریال برای تأمین روشنایی بلوار آیت الله خامنه ای رودیان، 2 طرح افتتاح شده در این شهر بود.
معاون استاندار سمنان درباره طرح های دانشگاه علوم پزشکی در بخش مرکزی نیز گفت: پایگاه اورژانس جاده ای طرود با زیربنای 100 متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
محمدی ادامه داد: افتتاح پانسیون پزشک مرکز جامع خدمات سلامت روستای طرود نیز با مساحت 130 متر مربع و اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون ریال دیگر طرح این دانشگاه در دهستان طرود بود.
وی با اشاره به افتتاح اقامتگاه بومگردی «ماه پری» در روستای مهدی آباد این دهستان، تصریح کرد: این اقامتگاه دارای 2 هزار و 500 متر مربع عرصه، 450 متر مربع اعیان در قالب پنج اتاق مجزا برای مهمانان است که برای ساخت و تجهیز آن یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.
فرماندار شاهرود یادآور شد: بهره برداری از روکش آسفالت سرد محور طرود-معلمان به طول 24 کیلومتر و با اعتبار چهار میلیارد و 470 میلیون ریال دیگر طرح عمرانی بخش مرکزی است.
به گزارش ایرنا، حضور در گلزار شهدای شهر رودیان، افتتاح بهسازی معابر روستای سرتخت با اعتبار یک میلیارد ریال و فرستنده دیجیتال تلویزیون این روستا و همچنین دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های معاون استاندار سمنان به بخش مرکزی شاهرود بود.
در دهه فجر امسال 130 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 850 میلیون ریال در شهرستان شاهرود به بهره برداری می رسد.
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.