دبیر اجرایی سوگواره عکس مهر محرم در حاشیه برپایی این نمایشگاه به ایرنا گفت: نمایشگاه عکس مهر محرم در دو گالری مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان آغاز به کار کرد و تا ١٨ بهمن دائر خواهد بود.
میثم قدس پور ادامه داد: در این نمایشگاه ١٢٠ قطعه عکس در سه بخش استان سمنان، ملی و بین المللی در معرض دید دوستداران هنر عکس و عکاسی مرتبط با محرم و اربعین قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس مهر محرم عصرها از ساعت ١٦ تا ٢٠ پذیرای علاقه مندان است، اضافه کرد: آیین اختتامیه این سوگواره و تجلیل از برترین ها نیز چهارشنبه ١٧بهمن در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار خواهد شد.
قدس پور با بیان اینکه سوگواره مهر محرم یازدهمین سال به صورت ملی و چهارمین سال است که به صورت بین المللی برگزار می شود، افزود: این سوگواره با هدف گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در جامعه از سال ١٣٨٧ در سمنان و با حمایت موسسه موج فرهنگ و به همت موسسه مهر محرم با عنوان سوگواره ملی عکس ملی در استان سمنان و نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان آغاز به کار کرد.
دبیر اجرایی سوگواره عکس مهر محرم گفت: از سال ١٣٩٣ با مشارکت مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اضافه شدن بخش های فیلم کوتاه و رسانه های دیجیتال، این سوگواره به سطح بین المللی ارتقاء یافت و در حال حاضر یازدهمین دوره آن در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا، در دوره دهم این سوگواره حدود ١٠ هزار اثر در بخش های ملی از ٣١ استان کشور و در بخش بین المللی از ١٥ کشور به دبیرخانه سوگواره ارسال شده بود.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.