به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت عصر شنبه در حاشیه نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینما هلال سمنان به خبرنگاران بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بر اساس وظایف خود، رسالت حمایت از هنر، صنعت و تجارت سینما را برعهده دارد.
وی با تاکید بر اینکه در جشنواره فیلم فجر نیز باید نگاه حمایتی از این صنعت را داشته باشیم، ادامه داد: هنر سینما را نباید به عنوان یک پدیده و فقط با نگاه پرکردن اوقات فراغت نگریست بلکه از این مقوله مهم هنری باید به عنوان یک پدیده تاثیرگذار و تاثیرپذیر در شکل گیری مسایل و روابط اجتماعی و فرهنگی یاد کرد.
وی، لازمه تحقق این امر را حمایت از سینما و سینماگران عنوان کرد و گفت: حمایت از هنرمندان در همه عرصه ها به خصوص در عرصه تاثیرگذار و فرهنگ ساز سینما وظیفه همه مسئولان و دست اندرکاران عرصه های اجرایی کشور است.
فضیلت، با اشاره به نرخ ١٥٠ هزار ریال بلیت سینما در تهران و ١٠٠ هزار ریالی آن در مراکز استانها گفت: مردم و فعالان فرهنگی نیز در این عرصه باید نگاه حمایتی از سینما داشته باشند و از فیلم های این جشنواره دیدن کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اکران ١٢ فیلم در قالب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سمنان گفت: استقبال از فیلم ها در شب اول اکران در سمنان بسیار خوب بوده است.
جشنواره فیلم فجر در استان سمنان از 12 تا 18 بهمن 97 در ساعت های 18 و 20 با نمایش 12 فیلم برگزار می شود.
سرخ پوست، 23 نفر، مدیترانه، جان دارک، سمفونی نهم، بنفشه آفریقایی، ناگهان درخت، غلامرضا تختی، شبی که ماه کامل شد، طلا و لکنت را از جمله این فیلم ها هستند.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.