به گزارش ایرنا، محمد صادق ولی پور عصر شنبه در بازدید مدیر عامل و کارشناسان شرکت دانش پویان متین از کارگاه اتومکانیک و آزمایشگاه موتور دانشکده مهندسی مکانیک به خبرنگاران اظهارداشت: طرح توجیهی این کلینیک آماده و اعتبارات مورد نیاز هم تامین شد تا در آینده نزدیک راه اندازی شود.
وی با بیان اینکه دانشکده مهندسی مکانیک با داشتن آزمایشگاه تخصصی موتور و کارگاه های مرتبط، توان ارائه خدمات تخصصی به صنایع در زمینه مهندسی خودرو را دارا است، تصریح کرد: آموزش های مهارتی- عملی به صورت تخصصی و نیز خدمات تخصصی در بخش خودرو همچون عیب یابی در این کلینیک ارائه می شود.
رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان دارا بودن رشته مهندسی خودرو و نیز استادان باتجربه و کارگاه تخصصی اتومکانیک را از دیگر ظرفیت های این دانشکده برشمرد و خاطرنشان کرد: این کلینیک می تواند با ارائه آموزش ها و خدمات تخصصی به دانشجویان و داوطلبان علاقه مند ارتباط موثری با صنعت و جامعه برقرار کند.
به گزارش ایرنا، مدیر عامل و کارشناسان شرکت دانش پویان متین که در زمینه حوزه تخصصی خودرو و آموزش های مرتبط با صنعت خودرو در تهران فعال هستند در این بازدید با قابلیت ها و تجهیزات کارگاه اتومکانیک و آزمایشگاه موتور دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان آشنا شدند.
بعد از این بازدید نشستی با حضور رئیس دانشکده مهندسی مکانیک و دیگر اعضای هیات علمی و مدیرعامل شرکت دانش پویان متین و مدیر آموزشی این شرکت برگزار و دو طرف بر تقویت ارتباط دانشگاه، صنعت و جامعه تاکید و درباره همکاری در زمینه آموزش های تخصصی و ایجاد کلینیک خودرو بحث و تبادل نظر کردند.
دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان دارای 26 عضو هیات علمی و یک هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.