مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خدمت به مردم و رفع مشکلات آحاد جامعه وظیفه ذاتی مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در نظام جمهوری اسلامی است.
حسن سعدالدین افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید ارتباط مردم و مسئولان بیشتر از هر زمان دیگر باشد و با این رویکرد، اعتماد آحاد جامعه به نظام جمهوری اسلامی افزایش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در استان سمنان میزخدمت و پاسخگویی مسئولان به مردم در محل برگزاری آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهر سمنان برگزار شد و این اقدام از دستاوردهای ماندگار در نظام جمهوری اسلامی است.
سعدالدین اضافه کرد: رفع مشکلات مردم با برگزاری آئین های از این دست از اهداف اساسی مسئولان استانداری سمنان است و در این برنامه میزان رضایت مردم در پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی به میزان قابل توجهی مثبت بود.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان تصریح کرد: حضور مستمر و همیشگی مسئولان در کنار مردم پایه های نظام جمهوری اسلامی را قوی تر می کند و با اتحاد و همدلی می توان برای رفع دغدغه های آحاد جامعه تلاش کرد.
وی افزود: مردم استان سمنان در مقاطع مختلف حمایت خود را از آرمان های امام راحل و نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و خدمتگزاری به اقشار مردم سرلوحه کار مدیران استانی قرار دارد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، توسعه و تحول اداری استانداری سمنان گفت: برگزاری میزخدمت و پاسخگویی مسئولان، رویکرد مطالبه گری را در جامعه تقویت می کند و با این راهبرد اعتماد مردم به نظام افزایش می یابد.
به گزارش ایرنا، پیش از برگزاری آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان، به مناسبت آغاز دهه فجر، آیین ارتباط مستقیم و پاسخگویی به مردم با میزخدمت با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در مسجد امام(ره) برگزار شد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.