حسن ارگی روز دوشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز سمنان در فرمانداری مهدیشهر افزود: دستاوردهای خبری ایرنا در استان سمنان در ماه های گذشته بسیار چشمگیر و موثر بوده است و این رسانه ملی اکنون برای تمامی اصحاب رسانه مرجع شده است.
وی خاطرنشان کرد: براساس مطالعات انجام شده بیش از 90 درصد رسانه های محلی خبرهای ایرنا مرکز سمنان را برای اطلاع رسانی در رسانه های مکتوب بازنشر می کنند که این امر در فراگیر شدن اطلاعات و خبرهای دقیق و درست در جامعه کمک می کند.
فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: خبرگزاری ایرنا باوجود آن که دستاوردهای دولت تدبیر و امید برای افزایش نشاط اجتماعی را به خوبی منعکس می کند برای بیان مشکلات اقشار مردم در تلاش است.
ارگی تصریح کرد: گزارش نویسی، برگزاری میزگردهای تخصصی و تولید خبرهای با کیفیت، خبرگزاری جمهوری اسلامی را از دیگر رسانه های مکتوب و مجازی در استان سمنان متمایز کرده است.
فرماندار مهدیشهر اضافه کرد: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند و خبرگزاری ها در انعکاس مشکلات اقشار جامعه به دستگاه های اجرایی در تلاش باشند.
محمد جهانگیریان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان نیز در این نشست ضمن معرفی این رسانه، برگزاری 18 میزگرد در سه ماه سوم سال جاری را از مهم ترین اقدام های این مجموعه خبری عنوان و اضافه کرد: تهیه گزارش های مردمی، ارتباط گیری با مدیران به منظور حل مشکلات مردم و تشکیل پرونده های خبری در حوزه های مختلف برخی از رویکردهای جدی در ایرنا سمنان است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.