به گزارش ایرنا، این رقابت ها به میزبانی دانشگاه سمنان چهارم تا هفتم بهمن 97 به مدت چهار روز با حضور تیم هایی از استادان و کارکنان دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی استان های خراسان رضوی، سمنان، خراسان شمالی و جنوبی آغاز شد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان عصر یکشنبه در پایان این رقابت ها به ایرنا گفت: دانشگاه های حکیم سبزواری و دانشگاه صنعتی شاهرود در بخش تیمی، مقام های دوم و سوم رشته شنا این رقابت ها را از آن خود کردند.
محمود علیزاده بیان کرد: محمدرضا شهابی از دانشگاه حکیم سبزواری مقام اول، سعید دقیقه رضایی و مهدی مهاجرپور هر 2 از دانشگاه فردوسی مشهد مقام های دوم و سوم 50 متر پروانه این مسابقه ها را از آن خود کردند.
وی تصریح کرد: مهدی طالب پور از دانشگاه فردوسی مشهد مقام نخست 50 متر آزاد را در این رقابت ها کسب کرد و رسول زیدآبادی از دانشگاه حکیم سبزواری و مهدی مهاجرپور از دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
علیزاده با بیان اینکه محمدرضا شهابی از دانشگاه حکیم سبزواری مدال طلای 50 متر قورباغه را از آن خود کرد، ادامه داد: جواد هاشمیان از دانشگاه فردوسی مشهد و رضا حسینی نیا از دانشگاه صنعتی شاهرود به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
وی ابراز داشت: رسول زیدآبادی از دانشگاه حکیم سبزواری، سعید دقیقه رضایی و مهدی طالب پور از دانشگاه فردوسی مشهد مقام های اول تا سوم 50 متر کرال پشت را کسب کردند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان با اشاره به قهرمانی حامد پژواک مقدم از دانشگاه فردوسی مشهد در این رقابت ها، خاطرنشان کرد: سید رضا حسینی نیا و رضا ماشالله کاظمی از دانشگاه صنعتی شاهرود به ترتیب مدال نقره و برنز در رشته شنا 100 متر آزاد را از آن خود کردند.
وی یادآور شد: تیم های فردوسی مشهد، صنعتی شاهرود و حکیم سبزواری در رشته شنای 25×4 متر مختلط امدادی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان اضافه کرد: تیم دانشگاه حکیم سبزواری مقام نخست 25×4 متر آزاد امدادی را از آن خود کرد و تیم دانشگاه سمنان در رده دوم این رقابت قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، رقابت های ورزشی کارکنان و استادان دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی منطقه 9 کشور با شرکت 4 تیم در رشته شنا و 6 تیم در رشته های تنیس روی میز و بدمینتون، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.
منطقه 9 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان است.
7408/9891
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.