به گزارش ایرنا، اسماعیل غنیان روز یکشنبه در سی و ششمین نشست کارگروه اشتغال استان سمنان در سالن جلسات استانداری، با بیان اینکه در مرحله اول 924 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به استان ‌اختصاص یافت، گفت: در مرحله دوم نیز معادل 30 درصد از اعتبار مرحله اول، به این استان ابلاغ شد.
وی با اشاره به این که ایجاد اشتغال روستایی و عشایری پایدار از سیاست های اصلی دولت است، افزود: مرحله سوم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری نیز با هدف رونق کسب و کار برای روستائیان، به‌ مبلغ 620 میلیارد ریال برای پرداخت در قالب طرح های حمایتی اشتغال زایی به نهادهای کمیته امداد، بنیاد شهید و بهزیستی تخصیص یافت.
غنیان تصریح کرد: تا کنون یکهزار و 293 میلیارد و 890‌ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی در استان سمنان پرداخت شده که از این‌ میزان حدود یکهزار و 240‌ میلیارد ریال از‌ مرحله اول و دوم و نزدیک به 50 میلیارد ریال نیز از اعتبارات طرح های حمایتی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ابراز داشت: از میزان سهمیه های در نظر گرفته شده، بانک توسعه تعاون 142 درصد، بانک کشاورزی 100 درصد، پست بانک 84 درصد و بانک کارآفرینی 81 درصد از تعهد تسهیلات ابلاغی خود را به متقاضیان‌ پرداخت کردند.
به گزارش ایرنا، تاکنون بالغ بر یکهزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب طرح اشتغال روستایی و عشایری و طرح های حمایتی به استان سمنان تخصیص یافته است.
9891م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.