به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر عصر شنبه در دیدار با خانواده معظم شهدا در سالن غدیر استانداری سمنان، با بیان اینکه مسبب اصلی وضعیت فعلی کشور بدعهدی آمریکا است و نه ناکارآمدی دولت، تصریح کرد: امروز در شرایطی که جنگ ‌تمام عیار اقتصادی و جنگ روانی علیه اقتصاد کشور توسط آمریکا در دستور کار قرار گرفته، پشتیبانی و حمایت از دولت، کشور و نظام به دور از نگاه ها و قضاوت های سیاسی، برای جلب رضایت خداوند و مردم بسیار ضروری است.
وی تاکید کرد: مجادله های سیاسی یکی از موارد و معضلاتی است که توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور را با مشکل مواجه می‌کند.
آشناگر با بیان اینکه انسجام، وحدت و همدلی مردم با مسئولان نظام یکی از‌مولفه های اصلی قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز با توجه به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از دولت، باید در تقویت همه جانبه دولت و ایجاد تصویری دلسوز، پرتلاش و مقتدر از آن، تلاش کنیم.
استاندار سمنان گفت: همان طور که در مسائل دینی و شرعی، برداشت های مختلف طبیعی است، نگاه های مختلف سیاسی همراه با برداشت های متفاوت و شیوه های اجرایی گوناگون قابل قبول است، اما دعواهای سیاسی به توسعه همه جانبه کشور خلل وارد می کند.
وی گفت: امروز دشمنان نظام در تلاش هستند با تشدید دعواهای سیاسی در داخل کشور، نگذارند اثری از انقلاب اسلامی باقی بماند و هدف آنها از بین بردن برادری، وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی است.
آشناگر افزود: در این میان خانواده معظم شهدا به عنوان پرچمدار آموزه ها و رشادت های شهیدان، چراغ راه روشن ملت ایران اسلامی هستند و نقش تاثیرگذاری در انسجام، وحدت و همدلی مردم خواهند داشت.
وی تاکید کرد: جمعیت فعال و جوان دانشجویی استان همراه با وجود هیات علمی قوی، می تواند در توسعه همه جانبه استان تاثیرگذار باشد.
استاندار سمنان افزود: آب در استان با برداشت بی رویه از منابع زیر زمینی، یکی از ‌محدودیت های جدی است و با تغییر رویه مصرف و ذخیره سازی آب های سطحی می توان در آینده به بهبود وضعیت آب استان امیدوار بود.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از 3 هزار شهید و 7 هزار ایثارگر دارد.
9891م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.