به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در گفت وگو با ایرنا افزود: برای ساخت این طرح ورزشی در بودجه امسال هفت میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
مجتبی جانعلی خاطر نشان کرد: این طرح مهم ورزشی در 9 هزار و 900 متر مربع زیربنا ساخته می شود و برای اتمام این طرح بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.
جانعلی اضافه کرد: توسعه بخش ورزش و توجه به قهرمان پروری در استان سمنان با افزایش ساخت طرح های ورزشی حاصل می شود و اداره کل ورزش و جوانان برای تحقق این هدف تلاش می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: در سفر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به غرب استان، طرح های ورزشی قابل توجهی کلنگ زنی و افتتاح می شود که بهره برداری از این طرح ها در افزایش شور و نشاط اجتماعی در جامعه بسیار تاثیرگذار است.
به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز در برنامه ای یک روزه به منظور افتتاح، بازدید و کلنگ‌زنی چند طرح ورزشی به استان سمنان سفر کرده است.
به گزارش ایرنا، استان سمنان با جمعیت بیش از 702 هزار نفر، 37 هزار و 219 ورزشکار بیمه شده دارد و 2 هزار و 14 مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.