به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد بارانی شامگاه جمعه در اجتماع عظیم یاران انقلاب در مسجد صاحب الزمان (عج) زیارت مهدیشهر افزود: در طول عمر انقلاب اسلامی، تجربه های سنگینی چون دفاع مقدس، مبارزه با گروه های تجزیه طلب و منافقان را پشت سر گذاشتیم و اکنون در بلوغ انقلاب اسلامی نیز با شرایط جنگ ‌اقتصادی و روانی دشمنان مواجه هستیم اما همواره در برابر توطئه های مستکبران جهان ایستادگی کرده و باز هم پایدار خواهیم‌ ماند.
وی گفت: قبل از انقلاب، نیروی نظامی و دفاعی ما از صهیونسیت ها و اسرائیل دفاع می کردد اما امروز به برکت انقلاب، مدافع حقوق مستضعفان و مظلومان ‌جهان است.
وی افزود:امروز نظام‌ جمهوری اسلامی توسط نیروهای متخصص و متعهد با ساخت موشک های بالستیک، زیردریایی های نظامی و پهبادها، در دوران طلایی اقتدار خود قرار دارد.
بارانی با بیان اینکه ‌مشکلاتی در کشور وجود دارد که‌ رهبر معظم انقلاب، مسئولان و مردم از آن رنج می برند، گفت: امروز اگر اشتباهی از دشمنان نظام جمهوری اسلامی و صهیونیست ها سر بزند، به برکت انقلاب و اقتدار نظامی کشور، آثاری از اسرائیل باقی نخواهد ماند.
امام جمعه مهدیشهر بر حضور همیشگی مردم این شهرستان در برهه های حساس نظام و حمایت از انقلاب اسلامی اشاره داشت و افزود: افق های روشن و پیروزی های چشمگیر در سایه رشد و تعالی انقلاب اسلامی پیش روی مردم ایران اسلامی است و امیدها برای نسل های سوم و چهارم انقلاب بسیار پررنگ خواهد شد.
9891م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.