به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان بیان کرد: بیش از چهار هزار و ١٠٠ نفر در استان سمنان با مراجعه به سامانه ویژه، در هفدهمین دوره آزمون قرآن و عترت کشور نام نویسی کرده اند.
وی اضافه کرد: سال گذشته سه هزار و ٧٤٧ نفر در استان سمنان در آزمون قرآن و عترت شرکت کرده بودند.
وی از کسب رتبه اول کشوری و استانی توسط موسسه جامعه القرآن شهرستان شاهرود در نام نویسی از افراد برای شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و اظهار داشت: 2 هزار و ١٣١ نفر توسط این موسسه تاکنون ثبت نام شده اند.
فضیلت گفت: بخش حفظ جزء ٣٠ قرآن با بیش از یک هزار و ١٠٠ نفر و نیز روان خوانی قرآن با یک هزار و ١٤٨ نفر بیشترین تعداد ثبت نامی را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون تا پنجم بهمن 97 بود که با توجه به استقبال بالای علاقه مندان، تا 10 بهمن تمدید شده است.
ثبت‌نام شرکت در هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از دهم دی‌ همزمان در سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده است.
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود و آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم اسفند و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنجشنبه نهم اسفند برگزار می‌شود.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.