به گزارش ایرنا، نوید دانایی روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان، با بیان این که انتشار خبرهای نادرست مردم را به رسانه و مدیران بدبین می کند افزود: توجه به 2 اصل صحت و دقت در کنار اصل سرعت در انتشار خبرهای ایرنا ستودنی است.
وی ادامه داد: رسانه پل ارتباطی بین مسوولان و مردم است و ایرنا در انجام این رسالت به واسطه داشتن خبرنگاران زبده موفق بوده است.
وی اظهار داشت: انتشار خبرها بدون رعایت اصل اخلاق موجب ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه می شود و ایرنا با انتشار خبرهای موثق به رسالت خود در تقویت اعتماد اجتماعی به خوبی عمل کرده است.
دانایی تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم در زمینه مسایل پزشکی و بهداشتی نقش مهمی در تامین سلامت جامعه دارد و رسانه باید بیش از پیش به مقوله آموزش و اطلاع رسانی توجه کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: رسانه با انتشار خبرهای درست نقش مهمی در خنثی کردن دسیسه های دشمن دارد و ایرنا با انتشار خبرهای موثق در تحقق این راهبرد عملکرد مطلوب داشته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ضمن حضور در ایرنا سمنان و گفت و گو با خبرنگاران، در جریان تهیه، تولید و انتشار اخبار در این رسانه قرار گرفت.
محمد جهانگیریان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان نیز در این نشست ضمن معرفی این رسانه، برگزاری 18 میزگرد در سه ماه سوم سال جاری را از مهم ترین اقدام های این مجموعه خبری عنوان و اضافه کرد: تهیه گزارش های مردمی، ارتباط گیری با مدیران به منظور حل مشکلات مردم و تشکیل پرونده های خبری در حوزه های مختلف برخی از رویکردهای جدی در ایرنا سمنان است.
مشروح گفت و گوی خبرنگاران ایرنا با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روزهای پیش رو بر روی خروجی این خبرگزاری منتشر می شود.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.