به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسین پور سه شنبه در نشست کارگروه فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: برنامه های بسیار گسترده فرهنگی ، هنری و مذهبی برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تدارک دیده شده است.
حسین پور از 329 برنامه ارسالی از 14 کارگروه شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برنامه های دهه فجر از 208 بخش؛ادارات ،نهادها و مراکز فرهنگی تهیه شده و به شورای تبلیغات اسلامی ارسال شده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: تاکنون از 10 سخنران کشوری دعوت شده تا دهه فجر در مساجد شاهرود سخنرانی کنند.
رضا مهدیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هم گفت: برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های دشمنان است.
مهدیان برگزاری جشنواره عکس ،شب شعر،اجرای پرده خوانی،رونمایی از کتاب، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر برشمرد.
وی از ارسال چهل برنامه فرهنگی و هنری به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: اکران فیلم های انقلاب، اجرای سرود، نشست های بصیرت افزایی و برپایی میز خدمت در مساجد در دستور کار این اداره قرار دارد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ادامه داد: برنامه شب نشینی با لهجه شاهرودی ، معرفی حوزه های فرهنگی و معرفی کتاب از برنامه هایی است که بزودی در صدا و سیما استان اجرا خواهد شد.
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.