به گزارش ایرنا، تارنمای خبر گل روز سه شنبه نوشت: مودریچ پس از فتح عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن کهکشانی ها و رسیدن به فینال جام جهانی روسیه به همراه تیم ملی کشورش، موفق به فتح این جایزه پرهواخواه شد؛ این در حالی است که «کریستیانو رونالدو» مهاجم سابق سفیدپوشان و «آنتوان گریژمان» ستاره اتلتیکو به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
«کیلین امباپه» فوق ستاره جوان تیم پاری سن ژرمن که در جریان مراسم اهدای توپ طلا، جایزه «کوپا» (برترین بازیکن جوان سال) را از آن خود کرد، به واسطه موفقیت هایش با پی اس جی و همچنین فتح عنوان قهرمانی جام جهانی در جایگاه چهارم ایستاد و این بدان معنا بود که مسی به جایگاهی بهتر از پنجم دست پیدا نمی کند.
با این حال، فیلیپه لوئیس با وجود اینکه در تیم رقیب بارسا توپ می زند اما معتقد است که فوق ستاره آرژانتینی با موفقیت هایش در سال 2018 و در واقع بواسطه دستاوردهایی که وی در بخش عمده ای از دوران فوتبالیش آنها را تصاحب کرده، سزاوار بردن توپ طلا بوده است.
مدافع تیم ملی برزیل در این باره اظهار داشت: زمانی که وارد زمین می شوم ماموریتم این است که به هیچ بازیکنی اجازه کار ندهم چه مسی و چه بازیکنی غیر از او؛ اما پس از گذشت سال ها، بازیکنی را می بینم که همچنان خود را «بازآفرینی» می کند؛ به عبارت دیگر او در گذشته در کناره ها بازی می کرد و حالا در مرکز زمین می درخشد.
وی ادامه داد: این در حالی است که ناگهان خبر می رسد که او استحقاق بردن توپ طلا را نداشته چرا که فصل بدی را در سال 2018 پشت سر گذاشته است؛ اما واقعیت این است که مسی سال گذشته لالیگا را فتح کرده، جام کوپا دل ری را بالای سر برده، آقای گل اروپا شده و یک دوجین پاس گل برای هم تیم هایش فراهم کرده است.
لوئیس تاکید کرد: هر کسی که فکر می کند مسی شایستگی بردن توپ طلا را نداشته مطمئنا یا آنچه را من می بینم نمی بیند و یا اینکه من هیچ سر رشته ای از فوتبال ندارم.
مدافع 33 ساله اتلتیکو با وجود اینکه می داند با توجه به رقابت تیمش در کورس قهرمانی لالیگا با بارسلونا، با 5 امتیاز اختلاف نسبت به آبی اناری در رتبه دوم جای گرفته و این اظهارات به هیچ عنوان مورد استقبال اطرافیانش قرار نخواهد گرفت اما او ضمن اشاره به بیان واقعیت ها، تاکید کرد که نظر سایرین هیچ اهمیتی برای وی ندارد.
مدافع سلسائو در این خصوص خاطرنشان کرد: مسی بهترین بازیکن بارسلونا است؛ او یا گل می زند یا پاس گل می دهد و یا نقش اصلی حرکتی است که منجر به گل می شود و نکته جالب تر این است که او این کار را برای مدت 10 سال است که بدون عیب و نقص انجام می دهد.
ورزشی**3991**2024
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.