ایرج کارخایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، به برنامه های رسانه ای دشمنان جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رسانه ها و فضای مجازی دشمن با هدف تسلط بر افکار و تغییر باورهای ایرانی- اسلامی ملت ایران ترسیم شده است.
وی با اشاره به عجین شدن فضای سایبری و مجازی با زندگی مردم، بیان کرد: رسالت رسانه های داخلی در ایجاد اعتماد عمومی، استحکام باورهای ملی- اسلامی و امیدآفرینی در مقابله با تهاجم های جنگ نرم دشمن است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان تصریح کرد: آمریکا و همراهان آن برای پیشبرد اهداف و توطئه ها بر ضدانقلاب اسلامی از تمام ظرفیت های رسانه ای استفاده می کنند.
وی بر ضرورت تقویت زیرساخت های رسانه ای تاکید و خاطرنشان کرد: تقویت زیرساخت های رسانه ای و فضای مجازی در چنین شرایطی به منظور مقابله با جنگ نرم و روانی دشمنان ضروری است.
کارخایی ادامه داد: فناوری و دانش بشری به طور دائم دستخوش تغییر است که با تدابیر و عملکرد درست و اصولی می تواند تبدیل به فرصتی برای تحقق اهداف نظام باشد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه تولید اطلاعات در رسانه و فضای مجازی رو به گسترش است، یادآور شد: مقابله با توطئه های دشمن در حوزه های مختلف به ویژه رسانه های اجتماعی نیازمند اقدام های پدافند غیرعامل است که باید برای دستیابی به این مهم فرهنگ سازی شود.
به گزارش ایرنا، تهدیدهای حوزه پدافند غیرعامل در زمان حاضر در سه گروه تهدیدهای فنی، زیستی و سایبری تقسیم‌بندی می‌شود که متناسب با هر سه حوزه، مبانی و اصولی پیشگیرانه برای در امان بودن بخش های حیاتی کشور مانند دستگاه های اجرایی خدمات رسان در بخش های آب و برق، ایمن سازی ساخت و سازها و مراکز درمانی مانند بیمارستانها، تعریف شده که در طول سال های اخیر در دل قوانین و مقررات گنجانده شده و در زمان حاضر به رعایت آن از سوی نهادهای نظارتی و اجرایی وابسته است.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.