بهروز موذن روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خدائیان در رده سنی 60 سال بخش انفرادی این رقابت ها به صورت مشترک با فرهنگ ساعی از تهران مقام سوم رقابت ها را کسب کرد.
وی بیان کرد: حسین هاشمیان از اصفهان و رضا باصری از فارس در این رده سنی مقام اول و دوم را کسب کردند.
موذن ادامه داد: تیم 2 نفره متشکل از خدائیان از استان سمنان و هاشمیان از استان اصفهان به صورت آزاد به مقام قهرمانی در بخش دوبل رده سنی 60 به بالا این رقابت ها دست یافتند.
رئیس هیات بدمینتون استان سمنان یادآور شد: پهلوان نیز در رده سنی 45 تا 49 سال این رقابت ها توانست جایگاه سوم مشترک را به همراه حسن صالحی از خوزستان از آن خود کند.
وی اظهارداشت: رضا روشن امید از البرز با پیروزی در دیدار پایانی برابر محمود نامداری از لرستان به عنوان قهرمانی در این رده سنی دست یافت.
این رقابت ها با شرکت حدود 220 بدمینتون باز در 6 رده سنی در بخش های انفرادی و 2 نفره در سالن ورزشی طاها ساری استان مازندران برگزار شد.
به گزارش ایرنا، مسابقات بدمینتون قهرمانی پیشکسوتان مرد کشور و انتخابی تیم ملی جمعه شب با شناخت نفرات برتر در ساری به کار خود پایان داد.
پیشتر نیز در روزهای سه شنبه وچهارشنبه 25 و 26 دیماه جاری، رقابت های بدمینتون بانوان پیشکسوت کشور در ساری برگزار شد که در رده سنی 35 تا 40 سال مریم رحیمیان و زهره عامریان در بخش دوبل مقام سوم و تیم 2 نفره شهربانو لقایی و زهره صمدیان مقام دوم دوبل را کسب کردند.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.