فاطمه منصوری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درآمدهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای رفع مشکلات زیرساختی در بخش ترویج مهارت آموزی و اجرای طرح های آموزشی برای سال 98 اختصاصی شود.
وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی بودجه سال 98 برای اختصاصی شدن درآمدهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد: در صورت قابل تصویب نبودن این طرح، مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه پیشنهادی بودجه سال 98 بازگشت حداقل 80 درصد درآمدهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای به بدنه این سازمان را لحاظ کند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 98 اعتبار ویژه ای را برای نوسازی آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور در نظر بگیرند.
وی اضافه کرد: بیش از 96 درصد از اعتبار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بخش های جاری و حقوق و دستمزد هزینه می شود و تنها چهار درصد از اعتبار باقیمانده در بخش آموزش هزینه می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه استان سمنان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای تنها 1.2 درصد از کل اعتبار بخش آموزش کشور را در اختیار دارد و با این وضعیت اعتباری نمی توان برای ترویج مهارت آموزی در کشور گام برداشت.
به گزارش ایرنا، در 9 ماه ابتدایی امسال بیش از 23 هزار نفر در 100 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استان سمنان آموزش مهارت آموزی را فرا گرفتند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.