به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام شرکت در هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در استان از ابتدای دیماه سالجاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تاکنون با توجه به میزان ثبت نام ها، سمنان رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: شاهرود در بین شهرستان های استان با یکهزار و 287 نفر، رتبه نخست را به خود اختصاص داده و بعد از آن سمنان با 716 نفر و دامغان با 74 نفر در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
فضیلت با اشاره به رتبه نخست شهرستان شاهرود در تعداد ثبت نام ها در استان سمنان گفت: موسسه جامع القرآن این شهرستان از نظر تعداد ثبت نام، در بین موسسه های کشوری در رتبه اول قرار دارد.
وی تاکید کرد: آزمون سراسری حفط مفاهیم و قرآن کریم با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،وزارت آموزش و پرورش و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان ابراز داشت: آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، اول و دوم اسفندماه و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنجشنبه نهم اسفندماه برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، زمان ثبت‌نام برای حضور در این آزمون از ابتدای دی ماه سال جاری آغاز شده و تا روز پنجم بهمن‌ ماه از طریق سامانه ثبت‌نام www.quranedu.ir ادامه دارد و علاقمندان بدون هیچ محدودیتی می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.
7356م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.