مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: آثار رسیده به این بخش از جشنواره قرآن و عترت استان سمنان در نگارخانه بهار گرمسار به مدت یک هفته برای بازید علاقه مندان به نماش درآمده است.
مجتبی نورمحمدی، سی ام آذر را آخرین مهلت ارسال اثر به این بخش از جشنواره عنوان کرد و افزود: فراهم آوردن بستر مناسب برای ارائه آثار مکتوب تولید شده با موضوع قرآن و عترت(ع)، استفاده از ظرفیت های مؤلفان و پژوهشگران در پرداختن به مفاهیم قرآنی و دینی و ایجاد بانک اطلاعاتی از مؤلفان و پژوهشگران قرآنی و سیره اهل بیت و توسعه فعالیت های فرهنگی مذهبی از اهداف برگزاری این بخش است.
وی اضافه کرد: جشنواره قرآن و عترت در بخش های مختلف داستان کوتاه، تعزیه، سرود، تواشیح و آثار مکتوب در آبان ماه 97 فراخوان شد.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: 83 اثر رسیده به بخش آثار مکتوب شامل ٥٩ پایان نامه، ١٢ کتاب و ١٢ مقاله است.
برنامه های هفته قرآن و عترت گرمسار شامل برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در موضوعات علوم قرآنی، کتابهای تخصصی و عمومی، آثار مکتوب ارسال شده به دبیرخانه،نرم افزار و بازی های فکری کودکان و نوجوانان،برگزاری محفل قرآنی، مسابقات فرهنگی هنری و کارگاه های خوشنویسی و نقاشی است.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.