به گزارش ایرنا، سید عباس دانایی روز شنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر سمنان در سالن ‌جلسات فرمانداری افزود: دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های نظام جمهوری اسلامی در شهر سمنان به مناسبت 40 سالگی انقلاب، از تاریخ 15 تا 19 بهمن ماه سال جاری با محوریت نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در سالن‌ نمایشگاه های بین المللی استان به ‌نمایش گذاشته می شود.
وی ابراز داشت: در این ‌نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی استان عرضه خواهد شد.
وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی پس از گذشت 40 سال از عمر آن خاطر نشان کرد: توجه به صنعت و پیشرفت اقتصادی در کشور یکی از اقدام های مطلوبی بود که در قالب برنامه ها و سیاست های انقلاب اسلامی در کشور اتفاق افتاد.
فرماندار سمنان افزود: قبل از انقلاب در استان سمنان تعداد محدودی واحد تولیدی فعالیت داشتند که پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب، اکنون تنها در شهر سمنان بیش از 500 واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند که نشان از توانمندی و موفقیت انقلاب اسلامی دارد.
وی ادامه داد: امروز پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی با به کارگیری سیاست ها و برنامه های مطلوب، سمنان به شهری صنعتی و اقتصادی، دانشگاهی، فرهنگی، تاریخی و گردشگری تبدیل شده است.
دانایی با تاکید بر لزوم هماهنگی بیش از پیش دستگاه های اجرایی شهرستان در پیشبرد اهداف و برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان گفت: برنامه های جامع با محوریت بیان دستاوردها و ظرفیت ها و همچنین تزریق امید و نشاط به جامعه و نسل جوان امروز انقلاب در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار سمنان افزود: سه نمایشگاه دیگر در تاریخ های 25 دیماه، 8 تا 12 بهمن ماه و همچنین 24 بهمن ماه سال جاری به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در سمنان راه اندازی می شود.
به‌گزارش ایرنا، 14 کارگروه ویژه بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در قالب شورای سیاست گذاری و راهبری برنامه های بزرگداشت 40 سالگی انقلاب در استان، در شهر سمنان تشکیل شده است.
7356م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.