سرهنگ عباس ربیعی شنبه در جمع خبرنگاران به دستگیری فردی که در فضای مجازی به تبلیغ ماساژ بانوان اقدام کرده بود، اشاره کرد و گفت: پلیس فتا این متخلف را شناسایی و دستگیر کرد.
وی ادامه داد: این فرد 26 ساله با راه اندازی صفحه ای در فضای مجازی درباره ماساژ بانوان مطالبی منتشر کرده و در این راستا تبلیغات می کرد.
وی با بیان اینکه مأموران پلیس فتا در زمان پایش فضای مجازی با این صفحه برخورد کرده و به بررسی دقیق تر موضوع پرداختند، تصریح کرد: این جوان در گفت و گوهای خصوصی خود اعلام کرده بود که می تواند ماساژهای جنسی بانوان را نیز ارائه دهد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به شناسایی و دستگیری این جوان، یادآور شد: متهم در بازجویی های نخستین به بزه انتسابی اعتراف کرده و نیاز مالی را دلیلی بر کار خود عنوان کرده بود.
ربیعی با بیان اینکه هم اکنون این فرد راهی زندان شده، ادامه داد: متهم یک قبضه سلاح کمری قلابی نیز با خود حمل می کرده که به گفته وی برای حفاظت از خود بوده اما می توانست برای رسیدن به اهداف شوم نیز استفاده کند.
وی به شهروندان بویژه بانوان نیز نسبت به انجام اقدامات مجرمانه از طریق فضای مجازی هشدار داد و گفت: فضای مجازی برای افراد سودجو بستری را فراهم می کند تا بدون مشخص بودن هویت واقعی آنان، اعتماد دیگران را جلب کرده و با ورود به حریم شخصی افراد ضربه های جبران ناپذیری به آنان وارد کنند.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.