به گزارش ایرنا، رضا مهدیان روز پنجشنبه به خبرنگاران بیان کرد: از ٢٨٠ اثر هنری ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ٢٠٠ اثر در حوزه نقاشی و ٨٠ اثر در حوزه خوشنویسی است.
وی با اشاره به اینکه با رای هیات داوران در بخش نقاشی در حوزه های کودک، نوجوان و بزرگسال، یک اثر را انتخاب کردند، افزود: در بخش خوشنویسی نیز در رشته های نستعلیق، شکسته، ثلث و نسخ نیز یک اثر توسط مدرسان برگزیده شد که در مجموع سه اثر در بخش نقاشی و پنج اثر در بخش خوشنویسی به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.
مهدیان با بیان به اینکه نمایشگاهی از آثار رسیده به دبیرخانه در گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود برپا می شود، افزود: اختتامیه هفته های قرآن و عترت در شهرستان شاهرود ٢٢ دی برگزار و از برگزیدگان جشنواره نقاشی و خوشنویسی تجلیل می شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: آثار برگزیده توسط هیات داوران برای شرکت در نمایشگاه استانی به دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت استان سمنان ارسال می شود.
نخستین جشنوراه قرآن و عترت استان سمنان در ١٦ رشته مختلف فرهنگی هنری و با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها، انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری این استان در حال برگزاری است.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.