به گزارش ایرنا، محسن فدایی باش روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان، 10 اثر در حوزه تئاترهای خیابانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که با رای داوران، 6 اثر ممتاز جواز حضور در جشنواره را به دست آورد.
وی با بیان اینکه نمایش ها با موضوع قرآن و عترت تولید و ارائه شد، خاطرنشان کرد: از تعداد نمایش های دارای مجوز برای حضور در جشنواره، سه اثر متعلق به شهرستان مهدیشهر است و سه اثر دیگر نیز متعلق به شهرستان های سمنان، سرخه و آرادان است.
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان ابراز داشت: اجرای خیابانی نمایش های برگزیده جشنواره نمایش های خیابانی اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان از امروز در 10 نقطه از شهرستان آرادان آغاز شد و پس از اجرا در این شهرستان، در روزهای آینده در شهرهای خود نیز به اجرای نمایش می پردازند.
به گزارش ایرنا، اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان در قالب ١٦ رشته مختلف با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها و مشارکت انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری این استان در حال برگزاری است.
نمایشگاه آثار برتر برنامه های فرهنگی هنری هفته قرآن و عترت استان سمنان بیست و دوم دیماه و آیین اختتامیه و تجلیل از برترین ها بیست و نهم دیماه در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می شود.
7356م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.