علی اصغر جمعه ای عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با شرایط کنونی ساختار اداری کشور نمی توان برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی تصمیم های مثبتی گرفت.
وی خاطرنشان کرد: صدور بخشنامه از سوی دستگاه های اجرایی که شاید 10 درصد آن هم قابلیت اجرا ندارد، اکنون در استان سمنان کاهش یافته است و کاغذبازی های اداری توسعه بخش صنعت سمنان را با چالش مواجه کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان ادامه داد: زنجیره توسعه اقتصادی در کشور با همکاری دولت و بخش خصوصی تکمیل می شود و با همدلی می توان تحریم های استکبار جهانی را خنثی کرد.
جمعه ای تصریح کرد: تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان برای حمایت از بخش تولید و صنعت سلیقه ای عمل می کنند که امر در بلندمدت به اقتصادی این منطقه آسیب می زند.
وی ادامه داد: کاهش بیکاری در استان سمنان با کلی گویی حاصل نمی شود و صنعتگران خواستار حمایت های عملی هستند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: زیرساخت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی استان فراهم است و دولتمردان با همدلی برای رفع مشکلات فعالان این بخش گام بردارند.
به گزارش ایرنا، سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.