به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان افزود: گرچه خبرگزاری ایرنا رسانه دولتی محسوب می شود، ولی باید توجه داشت که دولت بخش مهمی از نظام و بدنه اجرایی کشور است.
وی با اشاره به اینکه تمام قوای سه گانه تحت رهنمودهای رهبری فعالیت می کنند، اضافه کرد: خبرگزاری ایرنا شاید ساختار دولتی داشته باشد، ولی حرکت و سویه‌ای در مسیر تمام قوا برای تقویت فعالیت های نظام اسلامی دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه ایرنا باید در چارچوب رسانه کل نظام فعالیت کند، ادامه داد: دولت کارگزار اجرایی نظام اسلامی است و بیشترین دغدغه را در مسایل اجرایی و تصمیم سازی دارد که نیاز به بازگویی دارد و این وظیفه بر دوش خبرگزاری ایرناست.
وی خاطرنشان کرد: دولت همواره درگیر فعالیت های اجرایی است و شاید کمتر فرصت انعکای دستاوردها را دارد، خبرگزاری ایرنا فرصت مناسبی برای پرکردن این خلا اطلاع رسانی است.
فضیلت با اشاره به اینکه آگاهی از خدمات دولتمردان بخشی از حقوق شهروندان است، افزود: مردم حق دارند از مسایل اجرایی باخبر باشند و فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) برای احقاق این حق شهروندی مردم است.

** ایرنا دست بزن نظام در عرصه بدمستی‌های رسانه ای است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به تعبیر رهبری درباره خبرگزاری جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه ایرنا دست بزن نظام است اشاره و تاکید کرد: خبرگزاری ایرنا در معرکه بدمستی‌های عرصه رسانه‌ای دنیا می تواند دست بزن نظام باشد.
فضیلت بیان کرد: حرکت خبرگزاری ایرنا جریانی برای دفاع از نظام در بلبشوی رسانه ‌ای در دنیاست که نباید این خط رسانه ای گم بشود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به ضرورت ورود رسانه ها به ویژه برای تقویت مطالعه، بیان کرد: توسعه فرهنگ مطالعه باید به یک فرهنگ عام در بین رسانه ها تبدیل شود و رسالت ایرنا در این میان بسیار سنگین است.
وی اضافه کرد: معرفی کتاب برای ترویج مطالعه، کتاب و کتابخوانی از ضرورت های مهم جامعه امروز است و این خلا باید از سوی رسانه ها پر شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن حضور در ایرنا سمنان و گفت و گو با خبرنگاران، در جریان تهیه، تولید و انتشار اخبار در این رسانه قرار گرفت.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.