محمدباقری منوچهری عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال گذشته 850 خباز با همکاری اداره آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان دوره طرح های مهارت آموزی در بخش پخت نان را گذراندند.
وی خاطرنشان کرد: کیفیت نان به سه مولفه مهارت در پخت، آرد و کارخانه تولید آرد، بستگی دارد و برای ارایه خدمات باکیفیت در بخش نان باید تمام فرآیندها در این سه بخش به درستی در استان اجرایی شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان ادامه داد: برای سال آینده آموزش خبازی به 2 هزار نفر در استان سمنان برنامه ریزی شده است که با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، امیدواریم این طرح به طور کامل عملیاتی شود.
منوچهری با بیان اینکه در سال گذشته برای کیفیت بخشی آرد برای پخت نان در استان سمنان 40 هزار تُن گندم از استان گلستان به سمنان وارد شد، گفت: از ابتدای فروردین امسال تاکنون بیش از 30 هزار تُن گندم آرد باکیفیت وارد استان شده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اضافه کرد: در بخش فروش آرد به نانوایی های آزادپز و صنف شیرینی پزی با همکاری یکی از بانک های عامل، سامانه خرید اینترنتی در استان سمنان برنامه ریزی شده است.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان حدود 800 واحد نانوایی فعالیت می کنند که از این تعداد 400 واحد یارانه پز و بقیه آزادپز هستند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.