به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی شکری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در سمنان، با اشاره به برخی مصوبات و تصمیمات کارگروه سازمان های مردم نهاد، مساجد و کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان، گفت: به دلیل مقارن بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با دهه دوم ایام فاطمیه(س)، اعزام بانوان مبلغ دینی به آیین های مذهبی در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا در 40 سالگی انقلاب، برنامه های چهلمین سالگرد این پیروزی ارزشمند در حوزه مساجد و محافل مذهبی و دینی به نحو احسن انجام شود، خاطرنشان کرد: به همین مناسبت برپایی 40 کانون فرهنگی تبلیغی و اجرای 40 محفل قرآنی، از برنامه های کارگروه قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر نقش و توسعه فضای مجازی و رسانه در زندگی روزمره افراد جامعه، گفت: برنامه های تولیدی مستند با عنوان های پدر و پسر، پرده خوانی، رادیو انقلاب، تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین تولیدات موشن گرافیک، هر کدام در قالب 40 قسمت در دهه فجر سال 97 در سمنان اجرا می شود.
شکری با اشاره به وظایف کارگروه قرآنی ستاد بزرگداشت انقلاب در استان، برای حمایت از مساجد و برنامه های فرهنگی و مذهبی قابل اجرا در آن ها و اعزام مبلغ به روستاهای پر جمعیت و اجرای برنامه های ویژه دهه فجر اعلام آمادگی کرد.
وی افزود: کاروان انقلاب با عنوان «جنگ شادی» با همکاری آموزش و پرورش با رویکرد شادابی و نشاط و تبیین دستاوردهای انقلاب برای کودکان و نوجوانان در استان اجرا می شود.
وی با بیان این مطلب که 40 محفل قرآنی در چهل مسجد استان سمنان در دهه فجر امسال برگزار می شود، ابراز داشت: کارگاه باز آموزی معلمان قرآنی در چهار منطقه استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان خاطر نشان کرد: تجلیل از شرکت کنندگان سوگواره اربعین، برگزاری گردهمایی مسئولان کانون های قرآن و عترت، جشنواره قرآنی در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان، رونمایی از پوستر ستاد دهه فجر و تجلیل از برگزیدگان، استعداد ها و حافظان و چهره های قرآنی، از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سال 97 است.
7356م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.