عباس رستمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال گذشته، 26 طرح استانداردسازی کالاهای تولیدی در استان سمنان انجام شد که این رقم برای سال جاری به 30 طرح رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح استانداردسازی علاوه بر افزایش بهره وری در چرخه تولید به افزایش اشتغال در استان سمنان کمک می کند.
مدیرکل استاندارد استان سمنان اضافه کرد: تدوین طرح استاندارد استانی در سمنان نیازمند تخصیص به موقع اعتبار است و مسئولان با اطلاع از اهمیت طرح های استانداردسازی در تصویب و تخصیص اعتبارات به این اداره کل همواره در تلاش بوده اند.
رستمی ادامه داد: استفاده از دانش و ظرفیت های بومی در امر استاندارد سازی یکی از اولویت های سازمان ملی استاندارد است که سمنان در اجرای این طرح از استانهای پیشرو کشور است.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای استانداردسازی افزایش کیفیت تولید کالا است و در واحدهای صنعتی استان سمنان به این امر مهم توجه ویژه ای شده است.
مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: با الگوبرداری از استاندارد ملی برنامه های راهبردی استاندارد استانی در سمنان درحال اجرا است.
به گزارش ایرنا، به نقل از اداره کل استاندارد استان سمنان، هموطنان می توانند برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای تولیدی بارکد زیر علامت استاندارد بر روی کالا را به شماره 10001517 پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می شود.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.