به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر، افزود: مردم ایران برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در رویدادهای مختلف سیاسی حضوری همه جانبه دارند که این امر دشمنان نظام را پریشان و سردرگم می کند.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی را بدون حضور مردم نمی توان تصور کرد و انسجام ملت به حفظ ارزش های دینی در کشور در 40 سال گذشته انجامیده است.
امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: مردم به خوبی در چهار دهه اخیر از دستاوردهای ماندگار امام راحل و رهبر معظم انقلاب دفاع کردند و این رویه تا ظهور امام زمان(عج) ادامه می یابد.
مهدوی نژاد اضافه کرد: برپایی نماز جمعه در سراسر کشور از دستاوردهای ماندگار انقلاب است و این سنگر امن در 40 سال گذشته توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده است.
وی تصریح کرد: سران فتنه در سال 88 اعتقادات دینی مردم را نشانه گرفته بودند اما مردم با هوشیاری در راهپیمایی باشکوه 9 دی توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرد‌.
وی اضافه کرد: حضور باشکوه مردم استان سمنان در اجتماع 9 دی امسال بار دیگر توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد.
امام جمعه موقت سمنان گفت: در بررسی بودجه سال88 به معیشت مردم توجه شود، زیرا به دلیل مشکلات اقتصادی، آحاد جامعه به سختی زندگی می گذرانند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.