محسن جهانشیر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ورزشگاه های پنج هزار نفری دامغان و گرمسار و 15 هزار نفری شاهرود از جمله طرح های نیمه تمام ورزشی استان سمنان است.
وی خاطر نشان کرد: ظرفیت قانونی برای واگذاری طرح های ورزشی نیمه تمام به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی وجود دارد که با اطلاع رسانی می توان برای تکمیل آن در استان سمنان اقدام کرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: برون سپاری و واگذاری طرح های نیمه تمام ورزشی براساس ظرفیت قانونی ماده 27 در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.
جهانشیر اضافه کرد: واگذاری طرح های ورزشی تنها مختص به طرح های نیمه تمام نیست بلکه بخش خصوصی می تواند در تجهیز، بهره برداری و نگهداری این طرح ها هم ورود کند.
وی تصریح کرد: استخر 22 بهمن سمنان که بیش از سه سال نیمه تمام رها شده بود با واگذاری و سرمایه گذاری 11 میلیارد ریالی بخش خصوصی در هفته آینده به بهره برداری می رسد.
جهانشیر افزود: طرح بازسازی سالن بدنسازی دامغان و سرای ورزشکاران شاهرود از دیگر طرح های ورزشی استان است که برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شده است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: در سال 96 مجموعه ورزشی حجاب سمنان با همکاری بخش خصوصی با هفت میلیارد ریال اعتبار بازسازی شد.
به گزارش ایرنا، استان سمنان با جمعیت بیش از 702 هزار نفر، 37 هزار و 219 ورزشکار بیمه شده دارد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.