به گزارش ایرنا، سید مصطفی سید هاشمی روز سه شنبه در آیین افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی مهدیشهر در استان سمنان، افزود: حمایت از بخش صنعت و سرمایه گذاران در کشور به معنی واقعی فرهنگ سازی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: واردات سالانه 33 میلیارد دلار کالا به کشور به هیچ عنوان رضایت بخش نیست و با حمایت از بنگاه های اقتصادی می توان برای افزایش صادرات و کاهش واردات در ایران اسلامی گام برداشت.
سیدهاشمی گفت: سرانه سهم هر ایرانی در لایحه بودجه 98 در بخش های مختلف چهار میلیون و 550 هزار ریال است و هر ایرانی بابت دفاع از کشور می بایست 310 هزار ریال پرداخت کند.
وی تصریح کرد: سهم هر ایرانی در این لایحه در بخش گردشگری تنها چهار هزار ریال است، به ازای یک نفر در ایران برای محیط زیست چهار هزار ریال پرداخت خواهد شد.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اضافه کرد: بنیاد برکت در 11 سال گذشته، هشت هزار میلیارد ریال برای ساخت یک هزار و 515 مدرسه هزینه کرده است و به 150 هزار نونهال در کشور که توانایی مالی تحصیل ندارند، از سوی این بنیاد در سال جاری کمک شده است.
به گزارش ایرنا، در این بنگاه اقتصادی سالانه سه میلیون عدد انواع دستکش صنعتی تولید می شود و این طرح به عنوان طرح مشارکت بنگاه محور با همکار بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بهره برداری رسید، برای اجرای این طرح بیش از 150 میلیارد ریال هزینه و برای 47 نفر اشتغالزایی شده است.
در این آیین آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت، علیرضا آشناگر استاندار و جمعی از مدیران استان سمنان و شهرستان مهدیشهر حضور داشتند.
شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.