به گزارش ایرنا، تجمع ضداستکباری مردم سمنان به مناسبت بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی در محل میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، علیرضا آشناگر استاندار، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، حیدر آسیابی دادستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و مقام های ارشد نظامی و انتظامی استان سمنان در این تجمع حضور داشتند.
مردم ولایتمدار و انقلابی سمنان در این اجتماع با سر دادن شعارهایی همچون، «هیهات منه الذله»، «حیدری ام حیدری ام مدافع رهبری ام»، «مرگ بر آمریگا و مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه گر» و «فتنه گر نَنگَت باد» خشم و انزجار خود را نسبت به فتنه گران و سران استکبار جهانی اعلام داشتند.
حضور ارزشمند، پرشور و دشمن شکن قشرهای مختلف مردم همچون بازاریان، اصناف، کارگران، روحانیان، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و سایر طیف های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی از زن و مرد، پیر و جوان گرفته تا کودک و نوجوان از دیگر جلوه های با شکوه این اجتماع حماسی در سمنان بود.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این مراسم گفت: 9 دی روز تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های فتنه گران است.
علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز در این تجمع خاطرنشان کرد: 9 دی تجدید بیعت دوباره با آرمان های رهبر معظم انقلاب است و مردم بار دیگر در این روز وحدت بخش دلدادگی خود را به ولایت فقیه نشان دادند.
حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام کاشانی استاد حوزه علمیه قم نیز در اجتماع مردم سمنان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی باید مقدمات ظهور امام زمان(عج) فراهم شود نه آنکه با فتنه گری بعضی از گروه های معاند مردم را از دین اسلام دلزده کرد، گفت: گروهی از مسئولان در کشور، شیفته استکبار جهانی هستند و مسیر روشنفکری آمریکا را مدینه فاضله تصور می کنند.
9891م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.