به گزارش ایرنا ، سرهنگ غلامرضا فلاحتی یکشنبه در نشست بصیرتی به مناسبت 9 دی باحضور اقشار مختلف بسیج در سالن اجتماعات معلم میامی افزود: نهم دی ماه ، مردم ایران نشان دادند هرگزفریب حیله های دشمنان رانمی خورند، ملت بزرگ ایران همان مردم زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هستند.
وی گفت : مردم آگاهانه و با پیروی از رهبری انقلاب و دستاوردهای آن از نظام پاسداری کرده و هرگز تن به ذلت در برابر زورگویی دشمنان نمی دهد.
فلاحتی بااشاره به اینکه درمیان گردوغبار فتنه ها هرگز راه راگم نمی کنیم تصریح کرد: خلق این حماسه بزرگ برای مسئولان این پیام را داشت که مطالبه گری مردم از آن ها در بحث ولایت مداری جدی است، باید پیروولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت نرسد.
فرمانده سپاه ناحیه میامی اظهارداشت: 9دی ماه جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.
سرهنگ فلاحتی بر هوشیاری در برابر نفوذ فکری دشمنان نظام تاکید کرد و افزود: امروز دشمنان از جبهه سخت در حوزه های نظامی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده نمی کند و درحوزه های اقتصادی،فرهنگی وسیاسی به دنبال ضربه زدن هستند.
فرمانده سپاه میامی گفت : برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی از 9 دی ماه در سطح حوزه های مقاومت،پایگاه های بسیج واقشار آغاز و تا 22بهمن ادامه می یابد .
وی افزود: نشست های بصیرتی،مسابقات ورزشی،محافل انس باقرآن، شب شعرانقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه،پخش فیلم، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم ازجمله برنامه های محوری بسیج دراین مدت می باشد.
میامی در شرق استان سمنان قرار داشته و جمعیتی بیش از 40هزار تن دارد.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.