به گزارش ایرنا، فاطمه منصوری روز دوشنبه در نشست کمیته مشارکت های مردمی مبارزه با مواد مخدر استان در سالن غدیر استانداری سمنان افزود: در قالب تفاهمنامه آموزش معتادان بهبود یافته، بیش از 52 درصد از تعهد آموزش این افراد در 9 ماه ابتدایی سال جاری در سمنان تحقق یافته است.
وی ابراز داشت: تفاهم نامه مذکور در استان سمنان با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و دستگاه های اجرایی از جمله آموزش فنی و حرفه ای، سازمان زندان ها، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج و جمعیت هلال احمر اجرا شده است.
وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با دستگاه های متولی و برگزاری جلسه های تخصصی و کارشناسی، آموزش های تخصصی شغلی برای معتادان بهبود یافته در قالب دوره هایی از ‌جمله تولیدات خانگی میوه خشک، خراط درجه 2، تعمیرات لوازم خانگی، حسابداری مقدماتی و اتومکانیک در استان انجام شد.
وی خاطر نشان کرد: در قالب این تفاهمنامه، 30 دوره با 78 هزار و 934 نفر ساعت آموزش برای معتادان بهبود یافته با همکاری سازمان زندان ها و بهزیستی اجرایی شده است.
منصوری خاطر نشان کرد: کمبود فضاهای آموزشی لازم برای آموزش و محدودیت در اعزام مربی و تجهیزات به کمپ ها از جمله آسیب های موجود در مسیر اجرای این تفاهمنامه است که تلاش خود را برای بهبود این مسیر و کاهش آسیب های موجود به کار گرفته ایم.
به گزارش ایرنا،تفاهم‌نامه کشوری آموزش معتادان بهبود یافته با محوریت شورای هماهنگی‌ مبارزه با مواد مخدر استان و دستگاههای اجرایی متولی، از ابتدای سال 97 آغاز شده است.
9891م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.