به گزارش ایرنا، سردار محمد قوچانی شامگاه شنبه در نشست بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، با تأکید بر نقش مردم در خنثی کردن فتنه 88 اظهار داشت: نقش مردم درتجمع 9 دی بسیار بیشتر از گروه های سیاسی بود به گونه ای که این فتنه که قرار بود تبدیل به انقلاب رنگی شود، با هوشیاری آنان خنثی شد.
وی یادآور شد: وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرده بود همه شبکه های ماهواره ای برای هدایت فتنه به کار گرفته شوند، نخست وزیر اسرائیل هم امید خود را در کف خیابان های تهران جست و جو می کرد اما حضور به موقع مردم باعث شد هیچ کدام از دشمنان به اهداف برنامه ریزی شده خود دست پیدا نکنند.
فرمانده سپاه ناحیه شمال غرب تهران در سال 88 تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، فتنه همچون آتش زیر خاکستر است که به نسیمی ممکن است دوباره افروخته شود و باید در این زمینه هوشیار بود.
قوچانی رأفت اسلامی را نسبت به فتنه گران بی معنا دانست و گفت: خواسته مردم در دی ماه 88 مجازات فتنه گران بود و علاوه بر این، رأفت اسلامی مربوط به افرادی است که برای معیشت خود دست به اقدامی اشتباه بزنند نه اینکه جامعه را دچار آسیب کنند.
وی همچنین به شعار 'نه شرقی، نه غربی' انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی به اراده الهی شکل گرفت چرا که نظام شرق به سرکردگی شوروی و نظام غرب به هدایت آمریکا را رد کرد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.