به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانداری سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری، افزود: تعدادی از بانک های عامل سمنان در سال جاری بیش از حد انتظار تسهیلات پرداخت کردند، اما عملکرد تعدادی دیگر از بانک های عامل استان به هیچ عنوان رضایت بخش نیست.
وی خاطرنشان کرد: در پایان سال جاری بانک های عاملی که عملکرد چندان مطلوبی نداشتند به مردم اطلاع رسانی می شود و در این شرایط سخت اقتصادی همکاری و اتحاد تمامی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان اجتناب ناپذیر است.
استاندار سمنان اضافه کرد: برای تقسیط بدهی مالیاتی و بیمه ای بنگاه های اقتصادی استان سمنان نهایت همکاری از سوی دستگاه های اجرایی مربوط انجام شود.
استاندار سمنان اضافه کرد: نظارت بر روند ارایه تسهیلات به واحدهای صنعتی از سوی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان پیگیری شود و بانک های خصوصی همکاری بیشتری با واحدهای صنعتی به منظور ارایه تسهیلات رونق تولید داشته باشند.
به گزارش ایرنا، در این نشست مشکلات 6 واحد صنعتی استان سمنان بررسی شد و با تصمیم اعضای ستاد تسهیل استان با معرفی 73 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی به منظور دریافت تسهیلات به ارزش حدود سه هزار و 100 میلیارد ریال موافقت شد که با پرداخت این مبلغ تسهیلات زمینه اشتغال حدود 300 نفر در 29 واحد صنعتی و 44 واحد کشاورزی فراهم خواهد شد.
677 واحد تولیدی استان سمنان برای سال جاری به منظور بهره مندی از تسهیلات رونق تولید ثبت نام کردند.
در استان سمنان 2 هزار و 20 واحد صنعتی و تولیدی فعال است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.