به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پور شنبه در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری این شهر افزود: این برنامه ها شامل 10یادواره شهدای انقلاب ،40مسجد 40 برنامه ، نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی تاکید کرد: این برنامه ها از40روز مانده به دهه مبارکه فجر اجرایی شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: کمیته های جداگانه برای اجرا و برنامه های جشن 40سالگی انقلاب تشکیل شده است.
حسین پور افزود: تاکنون 200برنامه به ستاد بزرگداشت دهه فجر شاهرود اعلام شده است و احتمال افزایش آن نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شاهرود با تلفن 02332391074 و نمابر 02332391075 آماده دریافت طرح ها و برنامه های دستگاههای اجرایی و نهاد های مردمی برای شکوه و نشاط بیشتر در بین اقشار مختلف جامعه است.
معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود هم در این نشست گفت : بودجه دولت نباید صرف تبلیغات شود و دستگاه های اجرایی همیشه این مهم را مد نظر داشته باشند.
محمد کرم محمدی افزود: در جشن های 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای دهه های انقلاب با گذشته مقایسه و برای نسل جوان ایران اسلامی با زبانی گویا و آمیخته با هنر تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه بررسی گذشته ، حال و آینده در برنامه های ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر گنجانده شود ، تاکید کرد: مسئولان 14 کمیته و کار گروه در دستگاه های اجرایی مشخص شده است تا پیگیری برنامه ها تسریع گردد.
محمدی تاکید کرد : نمایشگاه بزرگ دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی در سالنی در شهر بازی شهرداری شاهرود دردهه فجر امسال گشایش خواهد یافت.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.