ابراهیم احسانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این داوطلبان فعال در مواقع بروز سوانح و بلایای طبیعی و غیرطبیعی در صحنه حاضر می شوند و به انجام فعالیت های زودبازده و اثربخش می پردازند.
وی با اشاره به حمایت نیروهای داوطلب از اقشار آسیب پذیر جامعه، بیان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان، با حضور پویا و سازنده در مناطق محروم و بی بضاعت، در انسجام اجتماعی جامعه مشارکت می کنند.
احسانی ادامه داد: خدمات داوطلبان جنبه بشردوستانه و خیرخواهانه دارد و در خدمت رسانی تبعیض قائل نمی‌ شوند.
وی اظهارداشت: تمام فعالیت های داوطلبان جمعیت هلال احمر در قالب طرح های ملی خدمت رسان و بشردوستانه مانند اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم و ارائه خدمات بهداشتی، اقدامات داوطلبانه و بشردوستانه در مناطق شهری و روستایی برای خدمات رسانی به شهروندان مناطق کم برخوردار و نیازمند جامعه انجام می شود.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآور شد: طرح‌ های حمایتی با عنوان فرشتگان رحمت، همای رحمت، طرح ملی حامیان یا پنجره های امید و توانمندسازی زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار به منظور ارائه خدمات بر مبنای اصول هفتگانه جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر در این استان اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر استان سمنان در حال حاضر چهار سازمان فعال و گسترده در زمینه های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی، یک موسسه علمی کاربردی را در زیرمجموعه خود دارد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.