به گزارش ایرنا، سعید هژبری روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان، افزود: این خبرگزاری به خوبی رویکردهای صحت، دقت و سرعت را در انتشار اخبار رعایت می کند و از این حیث از رسانه های ممتاز در کشور و استان سمنان است.
وی خاطر نشان کرد: رسانه ها ظرفیتی برای بیان مشکلات آحاد جامعه و بیان اقدام های دولتمردان هستند و خبرگزاری ایرنا در سال های گذشته به خوبی این رویکرد مهم را اجرایی کرده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ادامه داد: ایرنا خبرگزاری رسمی کشور است و خبرهایی که در این رسانه ملی منتشر می شود از صحت و دقت بالایی به نسبت دیگر رسانه های محلی و خبرگزاری ها برخوردار است.
هژبری اضافه کرد: در دوران خدمت خود در استان های مختلف کشور، همواره خبرنگاران ایرنا برای رساندن دغدغه های مردم به گوش مسئولان و بیان دستاوردهای دولت در تلاش بودند و این رسانه ارزشی در خط مقدم اطلاع رسانی دقیق و شفاف فعالیت می کند.
وی تصریح کرد: خبرنگاران ایرنا همواره یک جایگاه ممتاز به نسبت خبرنگاران دیگر رسانه های کشور دارند و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به خوبی برای مردم بازگو می کنند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان اضافه کرد: ایرنا با اطلاع رسانی شفاف از دستاوردها و مشکلات دستگاه های اجرایی برای موفقیت روز افزون دولت در استان سمنان در تلاش است.
محمد جهانگیریان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان نیز در این بازدید اهداف و رسالت های خبرگزاری ایرنا و نیز برنامه های این خبرگزاری در استان را تشریح کرد.
مشروح گفت و گوی خبرنگاران ایرنا با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در موضوع های مختلف کاری این اداره کل طی روزهای آینده در خبرگزاری ایرنا منتشر می شود.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.