سرهنگ محمد حسن سلامی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گام اول عملیات عمرانی ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی خاطر نشان کرد: برای سال جاری با همکاری یکی از دستگاه های اجرایی و از محل اعتبارهای استانی و ملی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، برای تکمیل موزه دفاع مقدس سمنان 50 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: در سال آینده عملیات موزه آرایی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان با 60 میلیارد ریال انجام می شود.
سلامی اضافه کرد: عملیات بازسازی محوطه این بنا با تخصیص به موقع اعتبار تا پایان سال جاری انجام می شود و با وجود کمبود اعتبار مانعی در تکمیل این طرح در چند سال گذشته ایجاد نشده است.
وی اضافه کرد: تکمیل این طرح به عنوان مرکز آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان استان سمنان بسیار ارزنده است و اندیشمندان برای تحقیق در رابطه با موضوع های مختلف علمی می توانند در آینده نزدیک به تنها کتابخانه تخصصی دفاع مقدس مراجعه کنند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: گام بعدی ساخت موزه دفاع مقدس استان سمنان با محوریت ایجاد مراکز خدمات رفاهی و اسکان مسافر برای سال های آینده در دستور کار قرار می گیرد.
استان سمنان در دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.