علی مسلمان عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 365 اثر در بخش های مکتوب، دیداری و مجازی به جشنواره ابوذر استان سمنان ارسال شد که رشد سه برابری نسبت به سال 96 داشته است.
وی بیان کرد: برگزاری جشنواره در موضوع های فرهنگی و هنری منجر به رشد، ارتقا و توانمندسازی افراد در این حوزه می شود.
مسلمان به ایجاد فضای رقابتی سالم در بین اصحاب رسانه اشاره و تصریح کرد: برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر علاوه بر ایجاد فضای رقابتی سالم در بین اصحاب رسانه منجر به همدلی و انسجام بخشی آن ها می شود.
وی ادامه داد: توجه به دغدغه های رهبری در زمینه موضوع های اساسی جامعه در رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و فضای مجازی استان سمنان ضرورت دارد.
مسوول سازمان بسیج رسانه استان سمنان به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در سطح ملی و استانی در چند سال گذشته به همت سازمان بسیج رسانه اشاره و اضافه کرد: سازمان بسیج رسانه با همکاری مجموعه های فرهنگی این استان دومین جشنواره رسانه ای ابوذر را برگزار کرد که با استقبال مطلوب اصحاب رسانه استان مواجه شد.
وی افزود: این جشنواره با همکاری خانه مطبوعات استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان بسیج هنرمندان استان، دفتر نمایندگی موسسه اوج، حوزه هنری، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان در حال برگزاری است.
مسلمان ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی، مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، حمایت از تولید ملی و کالاهای ایرانی، پاسداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بصیرت و دشمن شناسی و موضوع آزاد موضوعات جشنواره بود که در قالب مقاله، گزارش، تیتر، یادداشت، سرمقاله، عکس، موشن گرافیک، کاریکاتور و فیلم کوتاه خبری تعریف شد.
مسوول سازمان بسیج رسانه استان سمنان، قدردانی از فعالان شبکه اجتماعی را از بخش های جانبی و ویژه جشنواره ذکر کرد و گفت: در حال حاضر داوری آثار رسیده به جشنواره آغاز شده است و مراسم اختتامیه جشنواره در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اواخر بهمن ماه با حضور اصحاب رسانه و هنر استان و با تجلیل از برگزیدگان جشنواره برگزار می شود.
در استان سمنان حدود 400 نفر در حدود 70 رسانه محلی و نمایندگی رسانه های رسمی کشور قلم می زنند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.