آیت الله سید محمد شاهچراغی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از آقای آشناگر استاندار جدید سمنان می خواهم با افزایش همدلی و اتحاد در بین دستگاه های اجرایی، مسئولان را برای رفع گرفتاری های مردم ترغیب کند.
وی خاطرنشان کرد: دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم استان بیشتر تلاش کند و طرح های مصوب سفر اخیر رئیس جمهوری به استان سمنان هرچه سریع تر اجرایی شود.
امام جمعه سمنان ادامه داد: مردم سمنان یکی از ولایی ترین مردمان در کشور هستند، با رفع مشکلات زیرساختی در بخش های مختلف اقتصادی برای رفع مشکلات آحاد جامعه باید تلاش کرد.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: رفع چالش کم آبی یکی از مطالبه های به حق مردم سمنان است که با برنامه ریزی اصولی و انتقال آب از خزر می توان برای رفع مشکل خشکسالی در این استان اقدام کرد.
وی تصریح کرد: یکی از علت های اساسی توسعه نیافتگی و اجرایی نشدن چشم اندازهای بلندمدت استان سمنان در کنار کمی جمعیت کمبود آب است و انتقال آب از سایر حوضه ها به استان باید هرچه سریع تر اجرایی شود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بیکاری یکی دیگر از مشکلات جوانان دانش آموخته است و فقط با راه اندازی واحدهای صنعتی و تولید قابل توجه گره از مشکل بیکاری جوانان باز کرد.
به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز بیست و یکم آذر 97 از هیات دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری رای اعتماد گرفت و به عنوان استاندار سمنان منصوب شد، پیش از این سید شهاب الدین چاوشی به مدت 11 ماه استاندار سمنان بود که اواخر آبان ماه گذشته با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دولت از این سمت کنار رفت.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.