به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: با انهدام این باند سه نفره، 27 فقره انواع سرقت در شهرستان مهدیشهر کشف شد که ارزش اموال مسروقه بالغ بر 2 میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سرقت منزل در شهرستان مهدیشهر مأموران انتظامی به صورت ویژه پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دادند و با اقدام گسترده و تخصصی پلیس آگاهی، فردی معتاد و سابقه دار به عنوان متهم اصلی پرونده شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.
قاسمی تصریح کرد: سه متهم در اقدام غافلگیرانه مأموران در مخفیگاهشان دستگیر و به اداره پلیس منتقل شدند، متهمان که یکی از آنها به عنوان مالخر در این باند فعالیت داشت، در بازجویی های پلیس به 27 فقره انواع سرقت منزل اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان مهدیشهر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارقان خانه های شهرستان مهدیشهر پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش ارایه شده از عملکرد نیروی انتظامی استان سمنان از ابتدای سال 97 تا هشتم آبان ماه، جرایم خشن در استان 52 درصد کاهش و کشف سرقت به عنف 21 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.
افزایش 16 درصدی کشف انواع سرقت در هشت ماه سال 97، افزایش 40 درصدی کشف موادمخدر، افزایش 22 درصدی دستگیری سوداگران مرگ و کاهش پنج درصدی جان باختگان تصادفات درون و برون شهری، از دستاوردهای نیروی انتظامی در این استان است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.