حسن آل بویه روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: راه اندازی ناحیه صنعتی کالپوش در شرق استان سمنان از دستاوردهای ماندگار سفر دکتر روحانی به استان سمنان است که در آینده نزدیک گام نقشه اجرا و زمانبدی شروع عملیات آن آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: در سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، تفاهم نامه های اقتصادی قابل توجهی با سرمایه گذاران و بانک های عامل برای راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در نواحی و شهرک های صنعتی استان منعقد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ادامه داد: اعتبار بسیار خوبی از محل منابع ملی برای رفع مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی استان در نظر گرفته شده است.
آل بویه با بیان اینکه اعتبار مصوب و تخصیصی در سفر دکتر روحانی برای توسعه نواحی و شهرک های صنعتی استان سمنان بی سابقه است، گفت: اجرای گام تولید برق 63 کیلوولت در شهرک های صنعتی دامغان و سرخه از طرح های بسیار خوب سفر کاروان تدبیر وامید به استان سمنان بود.
وی اضافه کرد: 57 میلیارد ریال از اعتبار دور اول سفر دکتر روحانی به استان سمنان برای تکمیل ساخت مرکز خدمات کسب و کار استان تخصیص یافت.
آل بویه ادامه داد: برای تکمیل ساخت تقاطع غیرهم سطح ورودی شهرک صنعتی بزرگ سمنان 50 میلیارد ریال اعتبار همزمان با سفر دکتر روحانی به سمنان مصوب شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: انتقال پساب شهرهای استان به شهرک های صنعتی و تصویب انتقال آب از سایر حوزه ها به سمنان از دیگر دستاوردهای ماندگار سفر دکتر روحانی به استان سمنان است.
استان سمنان یک منطقه ویژه اقتصادی، هشت ناحیه و 10 شهرک صنعتی با یک هزار و 200 واحد تولیدی دارد که 29 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.