به گزارش ایرنا، سرهنگ محمداسماعیل حداد دباغی روز شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: پلیس پیشگیری، کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان سمنان همواره مقابله جدی با سرقت دارند و از ابتدای سالجاری تاکنون با اجرای عملیات های مختلف موفق به افزایش 16 درصدی کشف سرقت در استان شدند.
وی با بیان اینکه با تلاش سبز پوشان نیروی انتظامی 2 هزار و455 مورد سرقت از ابتدای امسال تاکنون کشف شد، ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان سمنان در مدت 9 ماه امسال با اجرای عملیات متعدد 2 هزار و 431 سارق را دستگیر کردند.
حداد دباغی، بالا رفتن قیمت ها، رها سازی مصالح ساختمانی در ساختمان های در حال ساخت، بازگذاشتن در ساختمان، وجود انبارهای بدون نگهبان، باغ های بدون دیوار و حفاظ نامناسب را عامل افزایش سرقت از اماکن خصوصی عنوان کرد.
رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان با بیان این که بیشترین نوع سرقت در استان مربوط به سرقت از اماکن خصوصی بوده است، اظهار داشت: شهروندان در حفظ اموال خود در این اماکن بیشتر توجه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش ارایه شده از عملکرد نیروی انتظامی استان سمنان از ابتدای سال 97 تا هشتم آبان ماه، جرایم خشن در استان 52 درصد کاهش و کشف سرقت به عنف 21 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.
افزایش پنج درصدی انواع سرقت در هشت ماه سال 97، افزایش 40 درصدی کشف موادمخدر، افزایش 22 درصدی دستگیری سوداگران مرگ و کاهش پنج درصدی جان باختگان تصادفات درون و برون شهری، از دستاوردهای نیروی انتظامی در این استان است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.